Δελτια Τυπου Τρίτη 18/05/2021, 13:49
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΙΚΕΑ: Τρεις διακρίσεις στα πρώτα YouTube Works Awards στην Ελλάδα

Η ΙΚΕΑ, σε συνεργασία με την Ogilvy, δημιούργησε ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας

Φωτ. ΙΚΕΑ

Τρεις πολύ σημαντικές διακρίσεις στα πρώτα YouTube Works Awards που διοργανώθηκαν στην Ελλάδα κατέκτησε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis. Οι διακρίσεις αυτές αφορούσαν τη στρατηγική και τις επιδόσεις του brand στη χρήση της πλατφόρμας του YouTube, κατά το 2019 και το 2020.  Οι καμπάνιες της ΙΚΕΑ, «Πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι (Love Story)» και «Λευκή Οθόνη», απέσπασαν βραβεία στις κατηγορίες: Best Media Strategy, Best Creative Work και Best use of YouTube for Performance Marketing.

Οι διακρίσεις αυτές αποδεικνύουν με τον πιο ηχηρό τρόπο την προσήλωση της ΙΚΕΑ: τόσο στις μεταβαλλόμενες συνήθειες και ανάγκες των καταναλωτών της, όσο και στις νέες δυνατότητες που παρέχουν πλατφόρμες όπως αυτή του YouTube, που της επιτρέπουν να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί μαζί τους. Η ανάδειξη της ΙΚΕΑ στο θεσμό των YouTube Works, τονίζει επίσης τη δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα, με την οποία αντιμετωπίζει τη χρήση του YouTube, ως μια δυναμική πλατφόρμα για την διαφήμιση και την ενεργή εμπλοκή των χρηστών με το brand.

Η ΙΚΕΑ, σε συνεργασία με την Ogilvy, δημιούργησε ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας για τις ξεχωριστές καμπάνιες «Πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι (Love Story)» και «Λευκή Οθόνη», αξιοποιώντας στο μέγιστο τις δυνατότητες της πλατφόρμας. Με αυτό τον τρόπο, ενίσχυσε την εμβέλειά τους, επιτυγχάνοντας εμπορικούς στόχους, ενώ παράλληλα αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον και τη σχέση του κοινού με το brand, αποδεικνύοντας πως ένα εντυπωσιακό ψηφιακό περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει σε εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Αναλυτικά οι βραβεύσεις της ΙΚΕΑ στα YouTube Works Awards:

Για την καμπάνια «Πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι (Love Story)»:

  • Βραβείο στην κατηγορία Best Media Strategy, για τη βέλτιστη χρήση των formats του YouTube συνολικά, την επαναστόχευση και την ακολουθία εμφάνισης, που λειτούργησαν ως δείκτης αλλαγής της συμπεριφοράς του κόσμου προς το brand, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.

Για την καμπάνια «Λευκή Οθόνη»:

  • Βραβείο στην κατηγορία Best Creative Work, για τη χρήση της πλατφόρμας με τον πιο δημιουργικό τρόπο
  • Βραβείο στην κατηγορία Best use of YouTube for Performance Marketing, για την αποτελεσματική χρήση των μορφών διαφήμισης που προσφέρει η πλατφόρμα του YouTube και τις σχετικές τεχνολογίες,  που στόχο είχαν την αύξηση των πωλήσεων του e-shop σε lower funnel κοινά, που βρέθηκαν ένα βήμα πριν την αγοραστική απόφαση

Τα βραβεία YouTube Works –που δημιουργήθηκαν και λειτουργούν σε συνεργασία με την Kantar– αναδεικνύουν και προασπίζονται τα λαμπρά μυαλά που παράγουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές καμπάνιες στο YouTube. Την virtual τελετή απονομής παρουσίασαν την περασμένη Πέμπτη, η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Διονύσης Ατζαράκης.

moneyreview.gr

Money Review